2010. január 12., kedd

Vissza a való világba

Dájóóóóóóóóó, elkezdődött a suli. Az izgalmas hétköznapokat ismét átveszik a picikét unalmasabb, egyhangú, iskolábajárós napok. Azért remélhetőleg történik majd velem egy-két említésre méltó dolog az ittlétem második felében. :D


A szünet utolsó hétvégéje egész jól telt, szombaton Ms. McKennával és a családjával találkoztam. Elmentünk egy nagggyon amerikai helyre, a filmekben lehet ilyeneket látni, ezermillió bugyuta játékkal/videójátékkal hülyítik magukat a kisgyerekek, és lehet pizzát enni. Vicces volt. Bár talán inkább szomorú látni, ahogy hercegnőnek öltözött kislányok jönnek ide „játszani”, a kisfiúk egy része pedig ruhába öltöztetett bébi tirannoszaurusz rexekre emlékeztet. Azért szerencsére az is igaz, hogy én ezzel a réteggel (itt az igény és intelligencia szintre gondolok) nem nagyon találkozom a „hétköznapjaimon”. Így egyszer azért élvezhető, ezt is kipróbáltam: játszottam minigolfot, meg egy béna, leegyszerűsített kosárlabdát, aztán meg rénszarvasokra lövöldöztem. Igen mélyenszántó este volt! Ezek után megnéztem a Mary Poppinst, és teljesen odavoltam, ez a világ legédesebb filmje, és olyan rég nem láttam! Pedig tisztára a gyerekkorom. :D


A szünet utolsó napján a többiek elmentek megnézni az Avatart, én pedig megnéztem a Kilenc című filmet. Khm, ez egy musical, a dalok igen jók, a szereposztás fergeteges, és szívesen leírnám a történetet, de az sajnos nincs neki. Nem ajánlom különösebben senkinek, csak ha nagyon nem tudtok mit kezdeni magatokkal.


És hétfőn vissza a való világba. Vizsgaeredményeket is kaptunk:

MATEK: 87% - ez eddigi legjobb eredményem, ami szerintem elég siralmas, de ez van, mostmár tuti, hogy nem leszek atomfizikus.

TÖRI: 88% - ezzel sem vagyok elégedett, de a pontozást nem nagyon értettem, úgyhogy a valóságban lehet, hogy ennél többet, vagy akár kevesebbet értem el, de sajnos a tanárhoz használati utasítás kéne, nem egy egyszerű eset.

SPANYOL: 97,5% - ez egész jó.

POLITIKA: 93% - szintén tűrhető.

Az angolról (=irodalom) még nincs eredmény, úgyhogy arról majd később. Az évkönyvnél a végzős szerkesztők (akik főmuftik, és az egészet irányítják), meg a tanár is ki van akadva mindenkire, hogy nem vagyunk készen az oldalainkkal, meg hogy nem néznek ki jól, meg nem fektetünk elég energiát a dologba, úgyhogy remek a hangulat, ráadásul az M&M’S is elfogyott, ami nekünk volt ott.


Nos, a héten abbahagytam az evezést. Ezáltal úgy érzem, hogy a szabadidőm nagyjából 60%-kal nőtt, és talán így lesz időm készülni arra a négy, egyetemre beszámító vizsgára, amit megpróbálok majd letenni itt év végén. Tudom, jól hangzik, én is alig várom már. :D A vizsgák mellesleg az SAT (Scholastic Aptitude Test = képesség-felmérő teszt, asszem erről már írtam), ami egy szimpla szövegértés, matek, esszéírás, csak valahogy mégsem ilyen egyszerű; valamint két tantárgy-teszt: amerikai töri (ami csak azért lesz nehéz, mert amit kérdeznek, azt a tanár még csak véletlenül se tanítja) és spanyol; végezetül pedig a TOEFL (Test of English as a Foreign Language = az angol, mint idegen nyelv tesztje). Ennyi, majd csak eltöltöm valahogy az időmet. És most, hogy nem fogok evezni, a suliba járok majd egy kondícionáló-erősítő edzés-szerűségre hetente kétszer. Meg lehet, hogy járok majd spinningre vagy táncra vagy pilatesre. De azt még nem tudom.


Pénteken nagy nap volt a suliban! A suli kosárcsapata a Redwood Christian High School ellen játszott egy-egy meccset, és ezért pénteken ebédkor az egész gimnázium átvonult az oaklandi Oracle Arena nevű profi Warriors stadionba. Mondjuk annyira nem volt elképesztő látvány, mivel úgy az egynegyedét töltötte meg a két iskola nézőserege. Természetesen mind a két meccset hatalmas fölénnyel nyertük. A lányok meccse a végére már elég fájdalmas volt, mivel a mi csapatunk húsz másodpercenként büntetőt dobott, a másik csapat annyit szabálytalankodott. A fiúk játéka egy picit jobban sikerült, meg valljuk be, látványosabb is volt. Ők 22-69-re nyertek, úgy, hogy az első félidőnél a másik csapatnak 9 pontja volt, ebből kettőt szerzett nem büntetődobásból. Csúnya vereséget szenvedtek. :D


Szombaton elmentünk egy páran moziba, megnéztük az Avatart. Csak a változatosság kedvéért. Másodszorra még jobban tetszett, mint elsőre, tényleg ajánlom mindenkinek, hogy amint március-április környékén jegyet tudtok szerezni, menjetek el megnézni! Ezután pedig három lánnyal meg Taylorral elmentünk a CVS-be. Ezt hivatalosan gyógyszertárnak hívják, de itt az számít gyógyszertárnak, hogy van egy tecsó-szerű bolt, ahol gyógyszert is árulnak. Szóval ide mentünk, nem gyógyszerért, hanem mert rengeteg sok hasznos dolgot kellett vásárolnunk. Végülis mi lenne értelmesebb program szombaton este fél 11-kor, minthogy az ember patikába menjen:D?? Picikét felforgattuk a boltot, de nagyon sokat nevettünk, és csináltunk egy pár fényképet is. A host anyum, meg én is egyetértünk abban, hogy Taylornak igen jó humorérzéke van, nos, itt látható ennek a humorérzéknek a legújabb terméke. Miután mindenki vett valami elképzelhetetlenül szükséges szükségletet (Nora-nyalóka, Hadley-fagyi, Zsófi-csoki, Taylor-gumimaci), hazadöcögtünk. Ezután volt egy felettébb kellemes éjszakám, ugyanis éjjel fél háromig valami bennem úgy gondolta, hogy ez nem megfelelő időpont az alvásra, és így álmatlanul feküdtem néhány órácskán át az ágyban. Amikor ezt meguntam, csináltam egy kis politika házit, van időm végülis, nemde? Vasárnap reggel aztán fél nyolckor kelhettem, mert FADE-es gyakorlóreggel volt, amire így érdekes állapotban érkeztem, ráadásul az itthoni kávéautomatából kifogyott a kávé (ez volt az a pont, ahol azon gondolkodtam, hogy sírjak-e vagy visszamenjek aludni). Végül persze elmentem a FADE-es gyakorlásra, ahol gyakorlásként három órán keresztül nem csináltunk semmit. Így elég pocsék állapotban voltam, picit asszem meg is ijedtek tőlem az itthoniak. De ezek után beszéltem anyáékkal, és onnantól egész tűrhető volt a napom.


Láttatok mostanában táncoló nagyit? Host anyum anyuja meg nővére eljöttek ma éjszakára, és együtt megnéztük a Mamma Miát. Olyan aranyosak itt az emberek, végigtapsikolták, táncolták, énekelték a filmet. Olyan vicces, hogy a nagyit nem nagyon érdekli, hogy neki most állítólag fáradtnak, öregnek kéne lennie, ehelyett jól elvan, énekel a You are a dancing queen c. számra, úgyhogy nagyon édes volt. :D

Szép időket és kevesebb havat kívánok mindenkinek!

0 megjegyzés: