2009. december 19., szombat

Vizsga

Jajjajj, bocsánat, hogy ilyen sokáig nem írtam már megint, de mentségemre legyen mondva, hogy csütörtök délutánig vizsgáztam, meg tanultam (pontosabban fordított sorrendben). De most már szünet van, véééégre! Ott hagytam abba múlt hét előtt nem kevés idővel, hogy átköltöztem a második családomhoz. Viszont sajna ez nem lesz hosszú élménybeszámoló, mivel az azóta eltelt idő nyolcvan százalékát iskolában, tanulással, meg vizsgákon töltöttem. A maradék húszat pedig alvással, evéssel, meg edzéssel. De izgis!


Bár azért történt velem egy-két izgalmas dolog is. Többek között ültem egy autóban, amiben NEM automata váltó van. Már azt hittem, hogy ezen a kontinensen az ilyen dolog ötven éve elavult. Amúgy a kocsi a családomé, nem mellesleg egy Mini Cooper, ami az én kedvenc autócskám. Ezek mellett cabrio, tök jó volt, amikor hátratolták a tetőt, leszámítva, hogy majd szétfagytam. Viszont nagyon keménynek néztünk ki. :D Ezek mellett megsütöttem életem első (magyar) almáspitéjét. :D A host anyum és tesóm segítségével. Azt nem tudom, milyen lett, mert ajándékba sütöttem. Eleinte úgy volt, hogy kivesszük a tepsiből, és felvágjuk, de aztán úgy döntöttünk, hogy nem szeretnénk, ha darabkákra esne szét, így inkább tepsistől adtam oda. Kinek? A host anyu #1-nak. Szóval találkoztam Jenniferrel, az első host anyukámmal, aki meghívott ebédelni. Nagyon jó volt, furcsa, olyan érzésem van, mintha már egy hónapja elköltöztem volna. Sokat dumálgattunk, megbeszéltük, hogy Larkinnal miért nem jöttünk ki (enyhe kifejezés). Tényleg jó volt találkozni vele. Majd ezután egy frizurára (pontosabban egy hajvágásra-szárításra) voltam hivatalos a Seven 7 Salonba, ami már nagyon időszerű volt, mert majdnem 5 hónapja jártam utoljára fodrásznál. Kicsit furcsa élmény volt; az egész hely olyan „Az ördög Pradát visel”- feelinget ébresztett bennem, csak hajban.


Azért a vizsgáról is kell írnom egy picit, mert eléggé érdekesen oldották meg. Tehát az egész Upper school a tornateremben írja a vizsgát. Á, nem különösebben stresszelős érzés megközelítőleg 250 állatira ideges, „a maradék másfél percben még át kell néznem az egész éves jegyzeteimet, te tudod, hogy George Washington mit csinált 1792. dec. 3-án, Uramisten nem tudok semmit…” emberrel várakozni húsz percen keresztül arra, hogy elkezdődjön a vizsga. DE túléltük! Legalábbis én. Eredményeket nem tudok, majd januárban, addig legalább nyugi van. Most hihetetlenül felszabadultnak érzem magam, annak ellenére, hogy nagyjából száz egyetem honlapját kéne átböngésznem a szünet alatt, meg el kellene kezdeni készülnöm a tavaszi SAT vizsgára. Yesssssss.


Pénteken megnéztem a sulim Holiday Programját, ami nagyjából abból állt, hogy az alsó tagozatos gyerekek zenéltek és énekeltek. Olyan cukik voltak! Persze azért a gimnáziumi kórus is énekelt. Van ez a dal, aminek a Nemzeti időjárás jelentés a címe, és nagyon vicces. Sajna csak egy elég béna videót találtam róla, ráadásul annak nem olyan érdekes, aki nem beszél angolul, de én majd meghaltam a röhögéstől, szóval, akit érdekel, az nézze meg. (Nagyjából annyi az egész, hogy eléneklik, hogy az ország különböző részein borzalmas időjárás lesz, tornádó, hóesés, valószínűleg az iskolák is bezárnak majd. Ezek után mindig visszatérnek arra, hogy „Viszont California napos és enyhe lesz”. Már megint tetszett a sulis program, én már csak ilyen perverz vagyok. :D Itt a videó.


Asszem ennyi volt a heti történés. Viszont indul a téli szünet, és a családommal rendkívül sok érdekes program vár rám, legalábbis ez a hír járja. Ígérem, igyekszem mindenről beszámolni.

Ja, és a sulim honlapján van egy új link a YouTube-ra, ahol egy csomó iskolai eseményt meg lehet már nézni. Köztük a Head-Royce School jazz zenekara és énekesei fellépését a Yoshi-nál (Hálaadás c. bejegyzésemben írtam róla). Bátran klikkeljetek a jobb oldali hasábban a Kedvenc oldalaimnál az iskola weboldalára, vagy erre a linkre, ha bele akartok nézni, és hallgatni. Szerintem nagyon profi előadás volt, ráadásul ebben a szusi bárban rendszeresen nem akármilyen jazz zenészek lépnek fel. (Sajnos a Feeling good c. számnak az eleje lemaradt a videóról.) Itt a honlap.

0 megjegyzés: